jueves, 24 de diciembre de 2009

Valoració del bloc

Un cop passats 3 mesos de l'inici de curs i de la meva primera entrada estrenant el bloc, ara faig una valoració per tancar aquest primer trimestre; hem considero satisfet del bloc ja que he après molt gràcies a aquesta eina.

Dins de l'assignatura de Gestió de la Informació i TIC he après el funcionament de diferents programes, eines de suport, eines de publicació de documents entre d'altres, que algun d'ells mai els havia utilitzat. Per exemple, podria ser el gimp, el windows movie maker, els fluxogrames i els mapes conceptuals, el scrib, el slideshare, el goear, el youtube...

Si he de destacar dues pràctiques que m'han agradat de fer i que considero que han quedat amb un molt bon resultat, són la del Gimp i la del Windows Movie Maker.

La primera, era retocar una imatge, que en el meu cas vaig agafar un mural que vam pintar amb els nens i nenes del meu poble. M'agrada totes les parts que vaig haver de fer per aquesta pràctica (escalar la imatge, agafar un element de la fotografia i eliminar un element). Però realment el resultat final, després de molta paciència, considero que no és veu cap retoc dels que vaig fer.

Us deixo l'enllaç d'aquesta pràctica perquè ho pugeu mirar vosaltres mateixos.

La segona pràctica ha destacar és la que hem fet amb el programa Windows Movie Maker, que ens permet fer vídeos. Gràcies a aprendre el funcionament d'aquest programa, el que m'ha permès ha estat no només fer el vídeo que em demanava el Jordi per la pràctica , sinó també l'he pogut fer servir per a altres treballs; és el cas, per exemple del treball de territori (fet amb la Mireia Santamaria) i els dos treballs de seminari de la setmana d'activitats (fets amb l'Anna Fernández: el Caixaforum i el treball final de la setmana), tots ells penjats en el meu bloc mitjançant el YouTube.

Us deixo l'enllaç de la pràctica fet amb el Windows Movie Maker, però a l'etiqueta de "Vídeo" del meu bloc, podeu mirar tots els altres treballs fets amb aquest programa.

Aquestes són les dues pràctiques que he remarcat de les moltes que hem fet; considero que amb aquests 3 mesos de classe, he après molts conceptes nous, fer servir programes que no havia sentit a parlar... La valoració que faig de l'assignatura de Gestió de la Informació i TIC és molt bona, ja sigui per tot el que he après en les classes com també per portar a terme aquest bloc i el seu manteniment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario