miércoles, 4 de noviembre de 2009

Psicomotricitat

He visitat el bloc de la Sonia i he trobat interessant l'entrada que ha fet sobre la psicomotricitat. A més ha deixat un enllaç d'una pàgina on ens parlava dels 3 objectius que hem de tenir en compte a l'hora de treballar la psicomotricitat i l'organització que portaven a terme per fer una classe d'aquest tipus.

En el meu cas, he trobat un bloc on podem veure un vídeo d'una sessió psicomotriu en el curs de P3 del CEIP El Cim de Teià (Barcelona). En la mateixa pàgina, també he vist que una etiqueta parlava dels beneficis de la psicomotricitat. Doncs us deixo enllaçades les dues pàgines que he trobat i així vosaltres les podeu mirar.

Espero que us agradin.

3 comentarios:

  1. Hola Jordi.

    He estat mirant la informació que has cercat sobre la psicomotricitat i em sembla molt interessant; així que jo he cercat informació nova. Consulteu el meu blog.

    Espero que us agradi.

    Mireia.

    ResponderEliminar
  2. hola Jordi!

    jo també he trobat informació sobre la psicomotricitat. És un vídeo del Youtube, os animo a que el mireu,

    Salutacions!

    ResponderEliminar
  3. pd: et deixo el meu blog : martafernandez28.blogspot.com

    ResponderEliminar